Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2019-02-25.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Pliki do pobrania znajdujące się w zakładce „ Kontrole” nie są dostępne cyfrowo (skany). Zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej rozdział 2 art 6.1 pkt 4 ppkt 4.
- Pliki do pobrania znajdujące się w zakładce „ Sprawozdania finansowe” nie są dostępne cyfrowo (skany) – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu, którym dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
- Zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są w całości dostępne cyfrowo.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-02-07.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Konrad Kurczewski,
- adres e-mail - po1krokusowa@wikom.pl,
- numer telefonu - 42 679-31-60 ,
- adres do korespondencji - Pogotowie Opiekuńcze nr 1, ul. Krokusowa 15/17, 92-101 Łódź .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo:
- Zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
W zgłoszeniu podaj:
- Swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe np. numer telefonu bądź adres e-mail
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.
Za niedotrzymanie ww. terminów oraz na odmowę ich realizacji żądania można złożyć skargę do Organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący:
- Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej w Łodzi
- Adres: ul. Małachowskiego 74
- 90-159 Łódź
- Adres e-mail: sekretariat@capz.lodz.pl
- Telefon: 42/ 208-88-31
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
- Budynek składa się z 3 kondygnacji i kondygnacji podziemnej (piwnica).
- Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami, przed wejściem do budynku brak podjazdu dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku klatka schodowa.
- Na posesji nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Na miejscu oraz online brak dostępu do tłumacza języka migowego.
- Wejście na teren obiektu z psem asystującym jest możliwe.
- W budynku nie ma windy.
- Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- Sekretariat znajduje się na parterze (wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami).
- Korytarze są szerokie, umożliwiające wyminięcie dwóch osób.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych