Deklaracja Dostępności
Pogotowie Opiekuńcze nr 1 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://po1lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Pliki do pobrania znajdujące się w zakładce „ Kontrole” nie są dostępne cyfrowo (skany). Zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej rozdział 2 art 6.1 pkt 4 ppkt 4.
- Pliki do pobrania znajdujące się w zakładce „ Sprawozdania finansowe” nie są dostępne cyfrowo (skany) – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu, którym dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
- Zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są w całości dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia tabela podsumowująca badanie dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Konrad Kurczewski
- e-mail - po1krokusowa@wikom.pl,
- telefon - 42 679-31-60.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
- Budynek składa się z 3 kondygnacji i kondygnacji podziemnej (piwnica).
- Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami, przed wejściem do budynku brak podjazdu dla wózków inwalidzkich, wewnątrz budynku klatka schodowa.
- Na posesji nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Na miejscu oraz online brak dostępu do tłumacza języka migowego.
- Wejście na teren obiektu z psem asystującym jest możliwe.
- W budynku nie ma windy.
- Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- Sekretariat znajduje się na parterze (wejścia do pokoi oznakowane są tabliczkami).
- Korytarze są szerokie, umożliwiające wyminięcie dwóch osób.